Jaren ervaring op het gebied van personeelsdiensten in het midden- en kleinbedrijf

Als hecht familiebedrijf faciliteren wij sinds 2013 in werving en selectie van personeel. Ook geven wij advies met betrekking tot personeelszaken en denken wij, vooral in de overheidssector, mee om teams optimaal te laten functioneren (interim management).

Sinds enige tijd hebben wij met Jamick Facilities een extra bedrijfstak opgericht, gespecialiseerd in onderhoud en schilderwerk voor zowel bedrijven als particulieren. Deze ogenschijnlijk atypische combinatie is tot stand gekomen vanuit de behoefte aan kundig personeel, vooral binnen de horecasector.

Wij staan voor maatwerk, flexibiliteit en kwaliteit. Met deze visie zoeken wij samen met de klant naar de best passende oplossing.

''Hoi! Ik ben benieuwd hoe wij jou verder kunnen helpen. Waarmee kan ik je van dienst zijn?''

Jacky Straatman (CFO)

Onze rots in de branding op het gebied van interim en advies is Jacky. Als op-en-top professioneel heeft hij veel ervaring binnen het lokale overheidsdomein. Maar ook daarbuiten weet hij zijn weg als interimmanager en (team)coach te vinden. Zijn doel is om mensen met een glimlach hun werk te laten doen, met optimaal rendement tot gevolg.

Jacky Straatman Jamick

Mickeal Straatman (CEO)

Personeel nodig? Mickeal weet als geen ander om te gaan met de flexibele behoeftes van (horeca)ondernemers. Dankzij ruime ervaring op het gebied van personeelsdiensten zorgt hij altijd voor een passende oplossing. En dat met een zeer betrokken en persoonlijke werkwijze. Ook is Mickeal ons aanspreekpunt voor Jamick Facilities.

Mickeal Straatman Jamick

Christina (Office Manager)

Dit is Christina, de ruggengraat van de organisatie kan je wel zeggen! Zij zorgt met haar kwaliteiten ervoor dat Jamick goed blijft draaien, afspraken worden nagekomen en iedereen zich optimaal kan focussen op zijn of haar expertise.
Christina is ook ‘de stem’ van organisatie, al mocht je door 0418 22 60 60 gebeld worden hoor je waarschijnlijk haar vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn.⠀

Christina office manager

Piotr (Marketing)

Piotr is de marketeer in ‘huize Jamick’, hij is sinds dit jaar actief en richt zich vooral op de marketing, maar ondersteund ook Mickeal met de sales binnen Jamick. Naast dat hij ons team versterkt is hij één van de speerpunten bij BEAT Cycling. We vinden het dus ook heel erg gaaf dat we deze samenwerking met Piotr & BEAT zijn gestart!

Piotr Marketeer Jamick

Emiel (Projectleider)

Emiel is juni aanstaande al 25 jaar lang vakschilder, een echte topper dus!
Hij leerde Mickeal, onze CEO, 15 jaar geleden kennen bij de voetbal, sindsdien zijn het goede vrienden. Zes jaar geleden kwam Emiel helaas zonder werk te zitten, maar gelukkig stond Mickeal toen klaar om hem te helpen. Zij zijn toen samen het Jamick Facilities avontuur gestart!

Christina office manager

Bertie (Voorman)

Bertie is een ‘oude rot’ in het schildersvak, iemand waar je op kan bouwen met al ruim 25 jaar ervaring! Hij is een goede kameraard van Emiel en werkte al 19 jaar met hem samen voor zij bij Jamick kwamen. Bertie’s baan stond zes jaar geleden dus ook op de tocht, maar gelukkig konden ze dankzij Jamick Facilities verder ander de slag als onverwoestbaar team