fbpx

Ben jij een TEAMLEIDER voor INKOOP en FACILITAIRE zaken? Welkom!

Niveau

HBO werk- en denkniveau

Locatie

Regio Dordrecht

Periode

Fulltime

Salarisindicatie

€3.500 - €4.000,- p/mnd

Zorg jij voor een optimale klanttevredenheid en zet jij je kennis en ervaring in om de inkoop en facility processen verder te optimaliseren? Hou je ervan om in een veranderende en uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Voor onze opdrachtgever uit de machine verhuur zijn we op zoek naar een teamleider inkoop en facilitair zaken
.

Dit ga je doen

Als Teamleider Inkoop en Facilitair ben je verantwoordelijk voor het centrale inkoopbeleid en facilitaire zaken. Je hebt de dagelijkse leiding van de uitvoering van de werkzaamheden binnen het team. Je bent verantwoordelijk voor je eigen team (bestaande uit 3 medewerkers inkoop en 1 medewerker facilitair) in termen van inzet, begeleiding en professionaliteit. Met inhoudelijke kennis van zaken van inkoop, facilitair en leidinggevende ervaring ben je in staat om het team mee te nemen in de veranderingen en het realiseren van de doelstellingen. Vanuit jouw kennis en ervaring werk je beleid uit en vertaalt deze richting de organisatie. Je rapporteert binnen de operationele kolom en je vervult een belangrijke rol in de dagelijkse ondersteuning van het primaire proces en de vormgeving van het toekomstig beleid.

Jouw uitdagingen als Hoofd Inkoop en Facilitair zijn:

  • Je bent verantwoordelijk voor het door jou opgegeven budget;
  • Het beheer van zowel gehuurde als “eigen” panden;
  • Het zorg dragen voor het voeren van een actief en gericht MVO beleid;
  • Het naleven van de afgesloten leverancierscontracten;
  • Ontwikkelen en optimaliseren van de processen.

Dit heb je de opdrachtgever te bieden:

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in de richting van Inkoop of Facility Management;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring met specifieke ervaring op het gebied van inkoop;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met huisvestingsprojecten en/of gebouwonderhoud;
  • Je hebt ervaring in een leidinggevende rol. Je laat medewerkers tot hun recht komen, en je stimuleert hen om zich verder te ontwikkelen en inspireert hen om het beste in zichzelf naar boven te halen;
  • Je bent in staat om op tactisch-operationeel niveau te sparren met verschillende collega’s;
  • Je hebt een ondernemende houding, ziet kansen, benut deze en creëert waarde voor de onderneming als geheel;
  • Je treedt op als adviseur en weet overtuigend mogelijkheden en onmogelijkheden te beargumenteren, maar kan ook meebewegen als de situatie daarom vraagt.

Je bezit de volgende eigenschappen en competenties:

  • Een resultaatgerichte persoonlijkheid, gevoel voor interne verhoudingen;
  • Sterke onderhandelingsvaardigheden, op alle niveaus;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Samenwerken, zowel intern als extern zoek je actief de verbinding;
  • Proactief en gedreven;
  • Klant- en servicegericht;
  • Oplossingsgericht, straalt energie en positiviteit uit en beschikt over een gezonde dosis overtuigingskracht om mensen mee te krijgen;
  • Daadkrachtig en tegelijkertijd flexibel in jouw aanpak;
  • Planmatig, gestructureerd en je bent in staat prioriteiten te stellen.

Dit krijg je er allemaal voor terug!

Bij de opdrachtgever kom je terecht in een groeiende en ambitieuze onderneming met veel individuele vrijheid en ruimte voor ontwikkeling. Zij zetten ons niet alleen in voor de tevredenheid van hun klanten, maar ook voor de tevredenheid van hun medewerkers.

Naast een fijne en gezellig werkplek bieden we je het volgende:

  • Marktconform salaris en 8% vakantietoeslag;
  • Interessante bonusregeling;
  • Contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 29 vakantiedagen per jaar;
  • Bijna premievrij pensioen. Het ‘Bewust Pensioen’ van Nationale Nederlanden met een aanvullend ANW-Hiaatpensioen;
  • Collectieve verzekeringen;
  • Deelname aan hun Vitaliteitsprogramma ‘Fit, Trots en Betrokken’;
  • Uitstekende opleidings- en doorgroeimogelijkheden en ondersteuning bij het aanvragen van het STAP-budget;
  • Een super leuk en gedreven team die de week afsluit met een vrijdagmiddagborrel!

Over de opdrachtgever

De opdrachtgever is een toonaangevende specialist op het gebied van veilig en efficiënt werken op hoogte. Met 75 vestigingen in 16 landen in Europa, het Midden-Oosten, India en Kazachstan en met meer dan 21.000 hoogwerkers, verreikers en heftrucks is de opdrachtgever een van de grootste verhuur- en verkoopbedrijven in de wereld.
Werken bij hen betekent werken in een sterk, dynamische, internationale en snelgroeiende organisatie met meer dan 2.200 medewerkers. De cultuur kenmerkt zich door ondernemerschap, innovatie, trots, volharding, hard werken, pragmatisch denken en loyale medewerkers. Aandacht voor klanten, veiligheid, verantwoordelijkheid, integriteit, betrokkenheid en teamwork zijn cruciale onderdelen in de manier waarop ze werken. Zij onderscheiden zicht door hun onverbiddelijke ‘drive’ om groei te bereiken, gecombineerd met een ambitieuze strategie om de beste klantenervaring te leveren, van de werkvloer tot aan de directie.

Is dit voor jou de ideale baan? Dan ondersteunen wij jou graag om het sollicitatietraject succesvol af te gaan ronden. Kom in contact met ons via het onderstaande formulier en dan hopen we je snel te zien!

Reageren op deze vacature

Heb je interesse? Reageer door het onderstaande formulier in te vullen op één van onze vacatures. Vergeet niet te vermelden op welke vacature je solliciteert en je bericht te voorzien van een korte motivatie.